خانه ی ریاضی و فیزیک

دانلود Internet Download Manager 6.17 Build 10 Final Retail

 

Internet Download Manager یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار دانلود  با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار  را از سایت خانه ی ریاضی و فیزیک دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود TuneUp Utilities 2014

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

 

TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.88 نام یکی از معروف ترین نرم افزارها در زمینه ی بهینه سازی و افزایش قدرت و کارایی ویندوز و سیستم عامل هاست.عمده کارایی این نرم افزار در اصلی ترین بخش سیستم عامل شما یعنی Registery است که با استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها،قادر به بهینه سازی و افزایش کارایی در تمامی موارد سیستم شما خواهد بود.

عملکرد بسته نرم افزار TuneUp Utilities به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. برنامه TuneUp Utilities در فایل های کامپیوتر شما جستجو کرده ، فایل های معیوب را می یابد و آنها را تعمیر و ترمیم میکند. شما می توانید نرم افزار TuneUp Utilities را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت فرمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

 تصاوير جشن قبولي هاي  در مدارس  تيزهوشان و نمونه دولتي در شهرهاي مختلف را اينجا ببينيد...


تصاوير جشن قبولي هاي تيزهوشان و نمونه دولتي در شهرهاي مختلف

 

 عکس هاي  جشن شهرهاي ديگر نيز  به زودي در همين قسمت قرار خواهد گرفت.  

 

 

 

 

اگر می خواهد عکس های جشن قبولی بقیه ی شهر ها را ببینید به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 17 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 


چهارمین المپیاد ریاضی نوجوانان ایران برگزار می شود:

مرحله ی اول : دوم اسفندماه 1392
مرحله ی دوم:پنجم اردیبهشت ماه 1393
مهلت ثبت نام: بیستم دی ماه 1392



ثبت ‌نام چهارمین دوره
نحوه برگزاری چهارمین دوره المپیاد ریاضی نوجوانان ایران در سال تحصیلی 93-1392 به شرح زیر است:
1) شرکت‌ کنندگان
این المپیاد در پایه های ششم ابتدایی، هفتم (اول متوسطه 1)، سوم راهنمایی و اول دبیرستان برگزار می شود. در هر سال تحصیلی به تفکیک پایه آزمون طراحی می شود و هر نفر با دانش آموزان هم پایه خود رقابت خواهد کرد.
2) شرط ورود به آزمون
شرط ورود به آزمون کلیه دانش‌آموزان ممتاز در درس ریاضی اجازه شرکت در آزمون را خواهند داشت. برای شرکت
در این المپیاد تکمیل فرم ثبت‌نام، ارایه یک عکس و پرداخت هزینه ثبت‌نام که مبلغ  80000 ریال ضروری است.
تبصره 1: مدارسی که به تعداد داوطلبان خود کتاب پرسش‌های نخستین ، دومین و یا سومین المپیاد را خریداری کنند از تخفیف %40 قیمت پشت جلد کتاب بهره‌مند خواهند شد.
تبصره 2: پذیرفته‌شدگان مرحله اول برای شرکت در آزمون مرحله دوم نیز مبلغ 80000 ریال پرداخت خواهند کرد.
3) مراحل المپیاد
این المپیاد در دو مرحله و به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود. مرحله‌ اول این المپیاد در دوم اسفندماه 92 در سراسر کشور اجرا می‌شود. برگزیدگان این مرحله برای شرکت در مرحله دوم که در پنجم اردیبشهت ماه 93 برگزار می‌گردد، دعوت می‌شوند.
4) شرایط ورود به مرحله دوم
کسانی که بیش از %50 نمره را کسب کنند یا رتبه آن‌ها کم‌تر از %5 شرکت کنندگان آن پایه باشد، به مرحله دوم صعود خواهند کرد. مرحله دوم آزمون نیز مشابه آزمون مرحله اول ، ولی شامل 30 پرسش می باشد.
تبصره: در صورتیکه مرکز آموزشی در هر پایه بیش از 10 نفر شرکت کننده داشته باشد و هیچ کدام از نفرات امتیاز لازم جهت ورود به مرحله دوم را نداشته باشد- جهت ایجاد امکان مضاعف برای دانش آموزان آن مرکز رتبه اول دانش آموزان هر پایه آن ها به مرحله دوم راه خواهد یافت.
5) پرسش‌های آزمون       
پرسش‌های آزمون در هر دو مرحله به صورت 5 گزینه‌ای خواهد بود. مرحله اول آزمون شامل 24 پرسش است. 10 پرسش آزمون 3 نمره‌ای، 8 پرسش آزمون 4 نمره‌ای و 6 پرسش آزمون 5 نمره‌ای است. به این ترتیب آزمون مرحله اول 92 نمره خواهد داشت. پرسش‌های سطح اول نمره منفی ندارند، ولی برای پاسخ‌های نادرست پرسش‌های سطح 2، یک نمره منفی و سطح 3، دو نمره منفی منظور خواهد شد.
تبصره1: در مرحله اول تعدادی از پرسش ها؛ از پرسش های المپیادهای سه دوره گذشته و یا مشابه  آن ها انتخاب خواهد شد.
تبصره 2: تعدادی از پرسش ها با توجه به محتوای کتاب های ریاضی پایه مربوطه؛ طراحی خواهد شد.
 6) برگزیدگان المپیاد و جوایز آن ها
الف) نفرات اول تا پنجم کشوری در هر پایه تندیس، مدال، لوح تقدی و جایزه ی نفیس (میزان مبلغ جایزه متعاقبا اعلام می گردد)
ب) نفرات اول هر استان در هر پایه به شرط کسب مدال و حداقل 40 درصد نمره مرحله دوم، مدال، تندیس، لوح تقدیر و با توجه به رنگ مدال جوایزی نفیس (میزان مبلغ جایزه متعاقبا اعلام می گردد)
ج) 10 نفراول هر پایه تحصیلی(رتبه 1 تا 10)مدال طلاو لوح تقدیر،20 نفر دوم(رتبه 11 تا30) مدال نقره و لوح تقدیر، 30 نفر سوم( رتبه 31 تا60) مدال برنز دریافت و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.
تبصره: رتبه های مساوی به تعداد تکرار شده، شمارش خواهند شد.
در ضمن کلیه مدال آوران جوایزی از محصولات انتشارات مبتکران را دریافت خواهند کرد.
• انتشارات مبتکران به پاس توجه و پیگیری امور مربوط به المپیاد ریاضی نوجوانان ایران به 3 نفر از مدیران مدارس شرکت کننده (تهران و شهرستان) که بیشترین مدال آوران المپیاد را  دارا باشند، جوایزی اهدا خواهد کرد.
• از اولیا دانش آموزان ممتازی که فرزندان آن ها در 2 سال متوالی بهترین رتبه را نسبت به سایر دانش آموزان کسب کرده اند نیز با اهدا جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است خانواده های برتری که در اختتامیه دومین دوره المپیاد مورد تقدیر قرار گرفتند، شامل این امتیاز نخواهند شد.
• جوایز این افراد در پایان سال تحصیلی و در جشن پایانی " المپیاد ریاضی نوجوانان ایران" که توسط موسسه فرهنگی آموزشی انتشاراتی مبتکران برگزار خواهد شد، اهدا می گردد.
7) مهلت ثبت ‌نام
مهلت ثبت‌نام در دفاتر نمایندگی‌های مبتکران در سراسر کشور تا پایان بهمن 92 است.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
دبیرخانه المپیاد ریاضی نوجوانان ایران 61094201-021 الی 2
ثبت نام مدارس در استان ها: دفاتر نمایندگی مبتکران در سراسر کشور
ثبت نام مدارس تهران: 61094309-021
داوطلبان انفرادی: 61094101-021 الی 2

مدارس برای دسترسی بهلینک پیش ثبت نام کلیک کنید.

منبع: دبیرخانه المپیاد ریاضی نوجوانان ایران

 

برای پیش ثبت نام در چهارمین المپیاد ریاضی نوجوانان ایران  به سایت مبتکران  بروید به نشانی www.mobtakeran.com و فرم چهارمین المپیاد ریاضی نوجوانان را تکمیل کنید

 

 

 




تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باش

د. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

رمز فایل: www.downloadha.com

download محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2013 13.567 لینک دانلود – 22.6 مگابایت لینک کمکی

 

 




تاریخ: یک شنبه 10 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

رییس مرکز استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 

نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان این استان روز هشتم خرداد ماه اعلام می شود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ، جلال صداقت افزود: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در این استان همزمان با سراسر کشور روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه برگزار شده بود.


وی اظهارداشت: دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مزبور می توانند در تاریخ اعلام شده با اطلاعات ثبت نامی خود به سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مراجعه و نتیجه آزمون خود را دریافت نمایند.

وی گفت: امسال برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی این استان در مقطع متوسطه 28 هزار و 377 نفر و در مقطع راهنمایی 37 هزار و 531 نفر در آزمون ورودی این مدارس شرکت کردند.

صداقت اظهارداشت: پذیرش دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی بر اساس نمره آزمون ورودی و معدل کل آنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آزمون ورودی مقطع راهنمایی معدل کل پایه پنجم و در آزمون ورودی متوسطه معدل کل پایه دوم راهنمایی ملاک خواهد بود، گفت:80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل کل دانش آموز در قبولی آنان تاثیر دارد.

وی افزود: گزینش دانش آموزان برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان صرفا بر اساس رتبه فضلی مبتنی بر نمره تراز شده آزمون خواهد بود.

وی اظهار داشت: در تعیین رتبه فضلی هر داوطلب نمره تراز شده آزمون فقط با دیگر داوطلبان متقاضی مدارس انتخابی وی به ترتیب اولویت سنجیده می شود.

صداقت گفت: حدود هفت هزار نفر در دبیرستانهای نمونه دولتی و استعدادهای درخشان و حدود پنج هزار نفر در مدارس راهنمایی نمونه دولتی و استعدادهای درخشان این استان پذیرفته می شوند.

   برای ورودبه سایت آموزش وپرورش استان خراسان رضوی

روی تصویرزیرکلیک کنید.




تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16.2 Final

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 3.5.1.0

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

Sumatra PDF یکی از حرفه ای ترین ابزار ها جهت مشاهده کتاب های الکترونیکی می باشد که تا به امروز روانه دنیای مجازی شده است. Sumatra Pdf یک نرم افزار اوپن سورس یا همان متن باز می باشد که به صورت رایگان منتشر شده و در بازه های زمانی معین نیز بروزرسانی می شود. این نرم افزار قدرتمند علاوه بر اینکه توانایی نمایش فایل های PDF را دارا می باشد این قدرت را دارد تا فایل هایی با پسوند های  DjVu ، XPS، CBR را نیز نمایش دهد. این نرم افزار یک محیط بسیار ساده و در عین حال کاربر پسند را آماده نموده است تا کاربران علاوه بر مشاهده کتاب های الکترونیکی توانایی چاپ را نیز داشته باشند. یکی دیگر از توانایی های این نرم افزار قابلیت باز کردن چند سند در یک پنجره می باشد که  به شما این امکان را می دهد تا به آسانی با یک کلید ترکیبی از سندی به سند دیگر انتقال پیدا کنید و همچنین این نرم افزار با ویندوز ایکس پی و ویستا و ۷ همخوانی کامل را دارا می باشد.

 

2qgipjhipgxbzw5ot1pc قدرتمند ترین نرم افزار مطالعه کتاب های الکترونیکی Sumatra PDF 2.3.0.7321

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

PowerZip نرم افزار فشرده سازی با قابلیت زیپ نمودن و از حالت زیپ خارج نمودن ساده ای می باشد که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. علاوه بر فایلهای فشرده سازی شده Zip این نرم افزار قادر به مدیریت آشیوهای انواع دیگری همچون Cab, Ace, Rar, Arj, Jar, Tar, Gz, Z, Bz2, Lzh  و  Ha نیز می باشد. این بدین معنی است که با این برنامه هرگز به فایلی برنمی خورید که قادر به Unzip نمودن آن و استخراج آن از حالت فشرده سازی شده نباشید. همچنین علاوه بر قابلیت خارج نمودن از حالت فشرده سازی این آرشیوها، PowerZip می تواند همچنین آرشیوهایی با فرمتهای Cab, Arj, Tar, Tar.Gz, Tar.Bz2  و  Haنیز ایجاد نماید. سادگی واسط کاربری نرم افزار ویژگی های این برنامه می باشد بگونه ای ویزارد فشرده سازی و خارج نمود ناز حالت فشرده سازی شده نرم افزار، کار با آرشیوهای مختلف را سریع و آسان می نماید و تنها در ۲ یا ۳ مرحله ساده این برنامه شما را در فرآیند زیپ نمودن و ازحالت زیپ خارج نمودن فایلها راهنمایی می نماید. صفحه خوشامدگویی نرم افزار نیز حاوی دستورالعملهای سریع در مورد چگونگی استفاده از قابلیتهای رایج برای کمک به شروع به کارشما با نرم افزار می باشد.

 

powerzip ساخت و مدیریت آرشیو با ابزار قدرتمند Powerzip 7.2.4010

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 691
بازدید کل : 311292
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT